16:27 filmer

satt och kollade lite på youtube på lite filmer på mig och rolle från typ början och så och gud vilken skillnad det är på honom, man ser också att han har lagt på sig massor med muskler och så kul att se att de har gått såpass mycket framåt på så kort tid, jag menar när jag fick han var han inte igångsatt och friskförklarad på typ lite mer en ett halvår har jag hunnit sätta igång honom och bli placerad i LA! han är så bra min prins här får ni lite filmer <3

typ andra eller tredie gången jag hoppade honom hemma <3


rider dressyr i ridhuset och i slutet på filmen hopptränar vi för sofia för första gången :)


våran första tävling tillsammans Lokal LC&LB


LB sveland cup förra månaden!

visst ser man stoooor skillnad på både honom och mig?
allt är tack vare de jag tränar för sofia björserud och johan lundgren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den sista videon var jättefin,stabil runda och fin rytm :)

2010-04-06 @ 18:23:32
Postat av: rebecca

sv: åh tack så mycket!:)<3

2010-04-06 @ 19:18:01
URL: http://rrebeccaw.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

Riktigt stor skillnad med samspelat nu än innan.

Det är Ronaldo som Alexandra hade innan va ? ;p Är det de så har jag tävlat mot han innan ;p

2010-04-06 @ 21:20:04
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: erica sirviö-musta

sv t therese: Tack så jätte mycket :D ja de e ronaldo alex hade innan är det, okej vad kul hihi :)

2010-04-07 @ 18:23:56
URL: http://rolletolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0