22:39

Precis hemkommen ifrån träningen det var försenat som vanligt men men vad gör man ;)

Rolle var jätte fin idag på träningen verkligen sissta rundan var han kanon på är så himla taggad nu inför helgen! Div. I och grejer! :DD


Som sofia sa så är han verkligen i form nu och ska bara se till att hålla det nu! Hoppade inte så mycket idag men det behövs inte efter som att han som jag sa ovan är i så jäkla bra form nu då e det bara att hoppa tills de känns bra och avsluta där inte göra han trött utan istället avsluta och låta han känna sig fräsh i kroppen istället för att trötta ut han finns ingen mening med det :)

har ett par film snuttar som antagligen kommer imorgon då jag verkligen inte orkar idag är så jäkla trött, haha! Amanda var även med och fota, men de får ni också vänta med tills imorgon! Jätte fina bilder när jag rider i solnedgången ute i stora paddocken :D missa inte de ;)

Sedan var jag även nere och kollade igenom mina hästgrejer idag som jag verkligen inte behöver så de kanske kommer upp en bloppis här om de skulle vara intressant?

erica sirviö-musta

Kommentarer
Postat av: linda

men åhh hur vill du nu ja skall kunna sova:O

2010-04-07 @ 23:27:23
Postat av: erica sirviö-musta

sv t linda: haha den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

2010-04-08 @ 02:44:21
URL: http://rolletolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0