amanda red

Ja, jag var ju så ridsugen men sen så blev humöret väldigt väldigt dåligt.. så amanda red min ponny och han såg jätte fin ut faktiskt haha :) hon hade även mockat och gjort mat åt mig när ja kom till stallet, tack bästa ♥ kolla in hennes blogg HÄR

Ska säga att rolle och lucky e väääldigt olika att rida så förstår om de inte va jätte lätt :P haha tollen skulle naturligt vis prova amanda lite då hon inte sitter så ofta på honom så han gjorde två rolle skutt hahah men de gick bra ♥

imorgon ska rolle vila, de gör han inte så ofta längre.. haha, jaja ingen mer uppdatering idag för nu ska jag sova ska till skolan imorgon och ha nationella prov i matte, önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0