Dagens ridpass :)

Idag red vi i ridhuset för de höll på o mörkna oså när jag skulle rida och kände inte för en uteritt när han var som han var igår då måste jag få igenom honom iallafall.. Han gick hur fint som helst idag verkligen :)

Började ridpasset med att trava fram lite och efter en stund galoppera i arbetsgalopp i avspänd form och jag i lite lätt sits :)
sedan travade vi på en volt i öppna hela tiden med inlägg i galopp i några steg sedan trav några steg sedan galopp osv osv i båda varven. Massa styrka alltså plus att han blir jätte mjuk o fin av det :)
Sedan så gjorde vi lite galopp ombyten och först var de inte så jätte bra för jag förberedde han inte tillräckligt men sedan skärpte jag mig och galoppombytena blev helt rena och skit bra i båda varven! Efter de skrittade jag lite på lång tygel och sedan travade jag han lång o låg skit fin var han!

kameran fick dock inte följa med idag orkade inte men hade tänkt att ta med den imorn till hoppträningen faktiskt! Guud så jag längtar till den hihi de e såå kul o hoppa juu haha! :D

erica sirviö-musta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0