dagens ridpass

som sagt mamma körde mig och amanda till ridhuset idag :) det gick jätte bra!! :)

Rolle skötte sig hur bra som helst och wooow så fin han va :) han gick hur bra som helst och jag känner verkligen skillnad på honom nu, han har blivit jätte mycket starkare i vänstersidan så i både traven och galoppen kunde jag koncentrera mig på mig själv mycket mer en vad jag har kunnat innan. Så när han går bra resulterar i att jag rider bra och då blir det bara till en bra cirkel :D! Har inte så mycket mer att säga om det gjorde inget avancerat bara massa tempoväxlingar och lite skänkelvikningar, jobbade mycket på volt också.

mamma glömde tyvär kameran hemma menmen, imorgon blir de lite hoppning och förhoppningsvis film då om mamma hinner komma för hon skulle iväg en sväng med jobbet imorgon men är hon hemma i tid följer hon med och filmar!

jaja nog om detta nu ska jag sova, imorgon SKOLA! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0