Dressyrträning den 1/4

Jag hann inte blogga igår så skriver om det idag istället :)

Jag tränade dressyr för johan igår han gick jätte fint :) tränade på lite samma som förra gången dock inte vändningarna det var med byten vi tränade och rida öppna i trav över till galopp några steg öppna igen sen galopp osv. han gick skit bra :) NÄR JAG VAR NOGRANN! För det är där det brister.. När jag inte är nogrann efter som att han är såpass känslig som han är..

Sen så förra gången skrev jag ju att jag skulle rida lite mer bak i vänster och mer fram i höger om ni minns och har läst ;) igår blev de helt plötsligt tvärt om för då kunde han till och med dra sig lite till vänster haha, knepigt :P

Bara att träna vidare som vanligt med dressyren med öppna och galopp ombyten, de blir bättre och bättre märker man och det är så kul när man märker skillnaden och får beröm för de också!


fick bli en vinterbild på mig och rolle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0