förlååååt <3

jag somnade i förrgår :o haha därför blev de ingen bloggning sov enda till 14,00 igår och igår var de full rulle hela dagen! haha, var en sväng på tre hästar.. hittade ingenting speciellt, eller jo ett par skydd men jag är ute efter ett täcke ett regntäcke för jag har bara ett och de e helt knasigt, det andas inte så han blir pisseblöt när han har på sig det även om det inte regnar :S så måste köpa ett nytt, och utan hals eller halv hals manen har skavts av så mycket så han ser ut som en halv exemponny med manen haha <3 Efter tre hästar var de stallet en stund pyssla om min lilla älskling, och sedan hem.

Han har fått vila tre dagar nu en mini vila så mycket tävlingar osv på g nu så de är nog härligt för honom men idag kör vi igen! Sedan va jag hemma sent igår så jaa :/

Idag har jag massa planer på bloggning men om en stund här nu ska jag med amanda till ale ridsport ska kolla lite på täcken osv där får se om jag finner något som faller mig i smaken.. Tycker faktiskt täcken kan vara svårt, de ska vara kvalité men inte för dyrt då tollen är en utsatt ponny så alla täcken går ju sönder!!! :( Men nu när vi står hos amanda har jag inte märkt något faktiskt, men jaaa.. man vet ju aldrig kul att köpa täcke för 2000 och sedan går de sönder på 2 minuter.. blää

Tänkte kanske att jag kunde blogga ett litet inlägg lite senare när vi kommit hem ifrån ale ridsport hemma hos amanda, så kommer de massa bloggning senare när jag är klar med dagen, de låter bra va? :)

idag ska tollen gå dressyrpass så ska jag se om amanda vill fota haha <3

hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0