förlåt..

alltså jag somnade igår sjukt fort jag var så sjukt trött efter tävlingen igår så de e inte sant.. men här är resultatet :)

LB FÖRKLASS: Kändes helt ok efter framhoppningen o så faktiskt :) Men väl inne på banan så SÖÖÖÖG underlaget asså jag skojar inte de va folk placerade på fel i grunden osv!? förstår ni då att de verkligen sög! men men, hade lite undertempo denna klass han gjorde sitt bästa min ponny skrutt men vi fick med oss en bom på trean, inte mycket att göra fin runda annars faktiskt.

LB LAGKLASS: Jag blev uttagen till laget och var först ut för att starta.. Han va fin fin på framhoppningen dock tog han för sig skit mycket hoppade av toklångt ifrån ibland utan att ja va beredd han va helt enkelt taggad till max.. :p inne på banan va de bara att tänka framåt framåt för när de e sånt underlag så måste man ha en bra grundgalopp och jag red värsta ponnyrundan haha, gjorde tok sväng till tvåan och aa haha herregud men vi fick med oss trean i denna klassen också men men resten av banan va kanon bra :)

Jag kommer aldrig åka till östadkulle igen frivilligt tyvär går nästa omgång där också :( men den omgången e de iallafall på utebanan tur de även om den luktade rötet ägg så var de bättre underlag där.. framhoppningen ska vi inte tala om hur liten den va med 5 hästar inne på den visste man nästan inte var man skulle va.. jaja ingen tumme upp för deras anläggning iallafall USCH säger jag bara men men.. Tollen skötte sig iallafall super bra med tanke på de förutsättningarna vi hade så var han jätte duktig.


framhoppning

sötegöte :)

ettan i förklassen :)

rumpor





luften mellan tollen o hindret mums 8)

vi avslutar med en bild på bögarna i transporten ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0