Gästbloggning alá amanda!

ajjemen, Amanda vid tangenterna. :)

Tänkte berätta lite om mig själv då jag nämns en del här i bloggen numera.

Jag heter Amanda Ljunggren och jag blir 15 år iår.
Jag har 2 ponnysar, men den som jag rider mest aktivt heter Lucky, och han är en ganska pigg valack som är född 99. Jag och Lucky tävlar just nu på La höjd och ska göra vår Msv debut nu iår, och det ska blir jätte spännande verkligen! :D Jag köpte Lucky förra året i maj, så har alltså haft han nästan exakt ett år nu :) Under denna tiden har vi utvecklats jätte mycket både han och jag,med mycket slit och tårar har vi kommit dit vi är idag och jag ångrar inte en sekund av mitt köp.

Erica och jag har väll kännt varandra i några år sådär, men vi har liksom inte riktigt lagt märke till varandra fören förra hösten i augusti-september? haha och numera bor vi hos varandra skulle man kunna säga :D nu för bara någon vecka sedan flyttade hon rolle till mig vilket är jätteroligt då jag annars är van vid att rida ensam och så, så helt plötsligt har man bästa kompisen att rida med hahaha :D:D:D

har väll igentligen inte så jätte mycket mer att säga tror jag, mer än att ni får besöka min blogg.
i helgen blir det ju tävlingsresultat både från min och ericas sida och det får ni ju inte missa ;)

och får även tacka ericus för att jag fick kika in här och skriva lite :) tror knappast det blir sista gången haha ;)

Men somsagt om ni vill veta mer om mig eller min ponny så får ni ta och kika in min blogg som jag delar tillsammans med emma :D

two-riders.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0