kärlek på min ponny <3

vet inte om de kommer vara så jätte bra uppdatering idag då rolle ska vila, jag vet inte heller om det är jag som ska till stallet eller om mamma ska åka och ta hand om honom.. :) vi får se hur jag gör :)

Men om jag åker till stallet så kommer jag nog longera han en stund, haha har så svårt att låta han vila när jag är i stallet :) blir alltid sugen på att göra någonting när jag är där haha :)

Jag blir så glad när han kommer springandes när jag ropar på honom ute i hagen, följer efter mig var jag en går och ibland hittar på lite bus som han vet att han inte får göra och ser sådär oskyldig ut men endå busig ut i ögonen. alltså bara det kan göra hela min dag :D

men vi ser sen, uppdaterar om en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0