Nu är de dax för sängen!

Nu är klockan verkligen mycket folk... men jag och amanda har haft så mycket att göra och ja vi har varit väldigt sega hela dagen faktiskt, som vanligt?.. haha

kom in för ett tag sen faktiskt har varit ute och ridit, putsat allt, gjort fint hästarna och packat allt så nu är iallafall allt packat och klart bara att slänga in grejerna i bilen ta på hästarna transport grejerna och åka härligt! :)

såhär blev resultatet :)

söt tolle i gången <3

fine ponny <3

jag är som sagt inte bäst på flätor i svansen men men fin blev han iallafall <3 fetto rumpa :o

Jag och Amanda red ut o joggade dom en stund och trimmade lite på ett gärde i kanske 5 min idag :) han gick fint inget bus eller så heller bara spänd men de e han alltid litegranna han e ju som han e ute :) men de börjar bli lite bättre, tror de kan vara för att jag börjar lita på han mer.


bild från när jag och amanda skulle rida iväg igår, sjukt varmt var de iallafall blev dö varm i min tröja de va 15 grader i solen :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0