resultat sveland cup omg.2

Nu kommer resultatet från helgens tävling :) jag är hur nöjd som helst med det verkligen bästa tävlingshelgen som vi har haft tillsammans hittils iallafall :D:D Dock var de hur blåsigt som helst man typ blåste bort när man hoppade fram alltså de va typ storm :P

Sveland cup omg. 2 LB: Framridning och framhoppning kändes super! inne på banan hade vi jätte bra flyt och han var verkligen med mig och jag med honom hela tiden vi gjorde verkligen den rundan tillsammans! Jag såg och fick till avståden perfekt han hoppade av exakt där jag ville hela tiden! Dubbelnollade gjorde vi och hamnade på en 6:e plats i klassen! Fick även beröm för min ritt att den var fin osv synd att ingen filma hade varit kul att ha den på film verkligen! hur nöjd som helst nu borde ja vara i final!! :D
lite bilder ifrån framridning+hoppning och inne på banan. ALLA BILDER HAR AMANDA FOTAT!

han ser skit missnöjd ut,men de blåste motvind här nog därför öronen ligger som dom gör :P


frambenen så söta haha

rolle tycker han är snygg haha, fast de e han ju också! :)


LA: hann inte rida fram så länge men han kändes iallafall fin och han kom iallafall igång ordentligt efter lite hoppning dock kändes han lite trött, men inne på banan var han hur fin som helst! Även om han var lite trött så var vi med varandra hela tiden :) Kanon runda även detta även om det blev lite långt ifrån på några hinder så kändes de skit braa!! dubbelnollade klassen och kom precis utanför placering, sissta ryttaren knuffade mig precis utanför. Typiskt men jag är hur nöjd som helst endå för målet va att sätta nollan i grunden och de gjorde vi ju ;) Nu har vi bara 1 nolla kvar så är de MSV som gäller :D:D
lite bilder ifrån framhoppning och banan AMANDA SOM FOTAT ÄVEN HÄR

frambenen igen haha så söt


omhoppning;)

även här haha gullhästen

sen efter båda starterna tog vi lite bilder med rosetterna :)




tycker ni att de blev för mycket bilder?

Kommentarer
Postat av: Amandaaa :D

sååå duktigaaaa mina älsklingar :D (LL)

2010-04-18 @ 23:13:17
URL: http://two-riders.blogspot.com
Postat av: Anonym

fina ni är :) ;) snygga framben :P

2010-04-19 @ 17:54:47
Postat av: Rebecca Lejon

Hej!

Fina ni är tsm! :)

Är Ronaldo C ? 8)

Hur hög är han ?

Om du vill kan du ju lägga till mig på msn, och om du har bdb heter jag Emmisbbyh.

Vet cpnamn på både msn och bdb. :P

Lycka till i fortsättningen! :D

2010-04-23 @ 10:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0