rolle fick en mini flytt..

Idag har rolle mini flyttat lite han fick åka med sin älskling lucky hem och ska sova över hos honom fram till och med söndag då jag och amanda ska samåka till tävlingen då jag faktiskt inte äger en egen transport utan lånar varje gång jag ska åka någon stans. :) Det är så kul att dom två är så bra kompisar som dom är haha så söta är dom :)

Idag har jag haft fullt upp där av har bloggen blivit lidande tyvär :( vaknade rätt sent sen fick ju ja och amanda för oss o flytta rolle så jag och mamma åkte direkt och flyttade allt nödvändigt som sadel borstar träns osv och då va klockan 4 halv 5 kanske, sedan hem till amanda lämna allt.

Sedan blev klockan mycket så då var de bara att fixa lucky och dra oss vidare till närk för vi skulle ha möte med div. I laget och amanda skulle träna efter det och vi skulle ha med rolle hem. allt det är gjort och vi är hemma nu! :D haha

Blir ingen film ikväll heller då jag e med amanda just nu och har inte filmen med mig tyvär förlåt men de kommer iallafall bilder när amanda har redigerat dom någon gång iddaaag haha ska tjata på segisen! laddar upp dom om en stund :)

hörs snart igen!
erica

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Jag gillar verkligen din header :D

2010-04-08 @ 23:23:12
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: linda

skriker amanda skynda dig xD

2010-04-08 @ 23:34:05
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Tack kul att höra :)

2010-04-09 @ 12:19:18
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0