svar på fråga :)

Kul att jag får frågor svarar gärna på dom :)
bilden blev väldigt liten.. vet inte riktigt hur jag ändrar de.. hoppas ni ser vad de står :)



hejhej, tack så mycket :)

Ja Ronaldo eller som jag kallar honom alltingen rolle eller tolle är en c-ponny :)

Han är faktiskt maxad, dock kan man inte tro det om man ser honom i verkligheten han är så himla kort och kompakt så han ser mycket mindre ut en vad han är, men han är 139 cm i mankhöjd. :)





varför jag strukit över namnet är för att jag gör inte reklam för andras bilddagbokar eller så :)


/erica sirviö-musta




Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej hej, fin blogg! :)

Bilddagböcker om jag får be ;) hehehe

2010-04-24 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0