Träningstävling NÄRK

Idag har jag och rolle varit uppe på klubben bara och hoppat en träningstävling :) Ville känna att vi hade det där lixom och de e bra att göra sånt bara för att prova lite nya grejer inne på en tävlingsbana lixom :)

Vi hoppade 90 & 100 cm. Det var verkligen världens lättaste bana haha :( på sju språng.

I 90(LB) lekte vi typ bara runt det känns så jäkla lågt och jag hittade alla avstånd perfekt! Men vi har inte direkt några svårigheter på den höjden förutom att han drar jätte mycket åt höger men de gör han i alla klasser spelar ingen roll men de e en grej vi håller på att träna på för att få ordning på det :) de kommer!

100(LA) allt kändes så jäkla lätt och jag hittade alla avstånd även i denna klassen och han kändes skit fin! har inte mycket mer att säga en det?

Tänk att i januari när vi var nere på trettonspelen och debuterade LA vilka problem vi hade och nu sitter de som en smäck :) Nu vill ja bara sätta Nollorna ute på lite större tävlingar så kan vi strax debutera MSV har ju redan en nolla och vi har bara startat LA regionalt två gånger ;) haha ne inte stressa men vi e verkligen i sån form nu, de e en sån känsla varje gång vi e inne på en bana och oavsett varje gång jag sitter på honom :)

Här är film från 100cm världens dåligaste film men här ser ni iallafall lite hur lätt det ser ut :
)

bilder kommer senare amanda har ett par :)

Kommentarer
Postat av: Amandaaa :D

hihi ni är sååå fina <3

2010-04-03 @ 11:56:23
URL: http://two-riders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0