uteritt

kom hem soppas sent idag ifrån ale ridsport så de blev uteritt för mig och amanda och inga kort.. vädret blev såå tråkigt o så massa moln så de hade inte varit kul endå.. :P

Tollen var duktig idag trotts energin han hade, massor energi i kroppen kände jag och man såg på hans blick bara hur busig han var han såg lixom riktigt jäävlig ut.. haha de e de roliga för man kan verkligen se varjedag vilket humör han är på bara utav att kolla på blicken :P

Red iallafall lite på ett gärde och på grusvägarna, jobbade honom mycket i vänster och man känner verkligen skillnad på den sidan nu han är mycket starkare i sig och orkar jobba mycket mer. :) jättekul! gjorde skänkelvikningar i galopp och trav på grusvägarna och tog en liten bus galopp de förtjänade han, myycket tempoväxlingar var de också prov på broms och någon längning, han va jätte fin och jätte duktig :)

Måste också tillägga att jag har varit i två ridportsaffärer igår på tre hästar och idag på ale ridsport och jag har kommit hem tomhänt båda dagarna??? haha, illa pinsamt eller vad ska man säga? jaja kanske duktigt utav mig iallafall.. kollat lite på hjälmar oså jätte sugen på en ny! hihi men det får vänta inga pengar just nu.. dock inte hittat något täcke en heller, herregud var ska man kolla? trodde inte de va så svårt att köpa täcken men tydligen aldrig haft problem med den innan men nu haha... jajaja..


gammal gammal bild på mig och tollen, första bilden som knäpptes på oss tror ja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0