15:52

Hejhej bloggen!

Kom hem från skolan för någon timma sen och ska snart åka till stallet, mamma är och köper foder och en spånbal :) Blir till att göra allt idag själv för mamma ska på möte. Idag blir det dressyr i paddocken får se hur de går blåsigt och regnit som det är, men de ska allt gå.. allt går bara man vill! eller hur? :)

♥ Får hoppas på en icke lika piggelin tolle idag, haha

och nej påminn mig inte om att jag måste SVAMPA benen blääää på det då våran slang fortfarande? är frösen så jäkla jobbigt... :( men de e bara att svampa o se glad ut för leriga ben kan man inte rida med även om jag inte har skydd på när jag rider dressyr så är faktiskt leriga ben de värsta som finns :o ser jätte ovårdat ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0