19.54

Har precis lagt in filmerna från idag och bilderna och redigerat lite på bilderna(alltså färg och storlek lite) ;) inget annat haha.

Det gick finfint att rida idag började ute i paddocken han var lite spänd tyckte de va kul men när det började gå bra självklart ska de börja regna? Så fick gå in i ridhuset, filmade ingenting ute utan bara inne..

ska redigera filmen nu och i samma inlägg som jag lägger ut filmer utvärderar jag mer om dagens ridning :)
Såhär såg vi ut idag:(det var ngn fläck på linsen såg jag när jag kom hem så därför e bilden suddig mitt i)

DAGENS UTRUSTNING

Sadel: Equipe expression
Träns: mitt ihopplockade ;)
Hjälptyglar: Martingal?
Framskydd: -
Bakskydd: -
Sadelgjord: GG magplatta
Ridtäcke: exklusive horse wear med broderat: Team Mupparna :D
Pannband: Köpt på my one i göteborg,
Bett: delat gummipelham :)
Luva:-
Schabrak: Grått random?
Tyglar: Gummi :)
Padd: -
Stigbyglar: Ledade


här krullar vi ihop oss :P

bebis

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt häst:)

2011-01-15 @ 22:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0