20 Mars 11:50

HejHej alla!
Härligt väder det är idag! dock skulle snön vara borta från alla paddockar så de hade gått att rida men icke de.. man får helt enkelt göra det bästa utav situationen, :)

Detta ska jag göra idag! :)
  • Först ska jag åka till Brätte haga och köpa foder med mamma till tollen
  • Stallet!
Vet dock inte om det blir någon ridning.. Hade dressyrträning i torsdags därav den dåliga uppdateringen för min ponny kastade av mig i ett galoppombyte och jag landade på huvudet och satt på sjukhuset hela natten och dagen efter det pga massa saker, men nu är det bra eller a jag har fortfarande ont så vi får se hur jag känner sen.
  • ikväll ska jag försöka umgås med lite vänner! :)

Sjäälvklart ska jag blogga mer idag ska ge lite tips osv ska också skriva om dressyr träningen så jag inte glömmer av vad johan har sagt också får ni veta vad han har sagt.. bra va? :)

xoxo
erica sirviö-musta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0