Äntligen hemma :)

Skön dag i stallet fint väder o så :) Segade jätte mycket sen kom kikki hon som äger stallet som jag hyr in mig i och bara "gud så bra att du e här följ med ut och galoppera då :D" haha så ja och tollen red ut idag istället :P

Vi var ute och motionstränade ordentligt galopperade över en halvmil och red över en mil haha, kul va de jag hade ingen kontroll för 5 öre på rolle han sprang efter dento=fooort haha jag fick sitta och se glad ut låter bra va?
haha ne men på slutet samlade jag alla mina sissta krafter för jobbigt var det kan jag lova och bara rida som fan fint gick han och en liten bit på sissta sträckan fick han sträcka ut riktigt ordentligt han var så fin fast fin e han alltid :) hah

just de ja, haha inte ett enda bocksprång eller någonting de va bara fullkareta och öronen frammåt jag e så stolt över honom :)

♥ ronaldo

ja de va dagens ridpass, kommer mer uppdatering om en stund :D
erica sirviö-musta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0