Det blev..

Promenad idag, han skötte sig utmärkt gick runt i samhället med Moa och Kasanova som gjorde oss sällskap :) hihi mycket trevligt :) Men när dom två går med ligger tempot på 200 km/h haha ne men de va skit bra han fick sträcka ut skritten ordentligt och jag fick gå ordentligt i ca 40 min!

När vi gick runt i samhället kollade jag av att han var uppmärksam på mig så som att jag gick snabbare, saktare, snabbare tvärstannade osv och att han följer mig och det är absolut förbjudet att gå före mig för jag är hans ledare och går han före mig har jag ingen kontroll.. bara lite basic som e viktigt att ha.

tog även lite kort på min älskade, haha dock hade han sitt täcke på sig som han har i hagen o så stog han i boxen men aa.. han e söt endå hihi! Och jag vet inte vad det är riktigt men de e ngn inställning på den som gör att bilderna blir väldigt gråa och orkar inte redigera dom så ni får oredigerade haha :)


-hej mitt hjärta hihi
hungrig tollen hihihi

hjälp, ngn e där ute :o

så söt är han så jag bara vill äta upp honom! :)

Kommentarer
Postat av: linda

sällan han är hungrig xD

2010-03-23 @ 21:53:46
Postat av: moa

det var riktigt mysigt! :D förutom när min häst dampade loss ;) haha <3

2010-03-24 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0