förlåt alla underbara ♥

Gud så dålig uppdatering men gjorde annat igår kväll och var inte vid datorn så kunde tyvär inte blogga.. så hoppas jag är förlåten :)

Sitter här ska snart gå o slänga i mig något att äta och byta om lite smått väntar nämligen på moa för vi ska ut och motionsträna med rolle och asse idag! :D Får vi se hur det går hahaha.. Ne kommer nog gå bra hoppas bara att min ponny sköter sig :)

hmm ja IGÅR ja herregud va med om sjukaste saken? Hann inte rida i ridhuset igår för dom låser där tidigt ibland iallafall så jag gick ut med rolle istället så kommer det en liten unge på typ 7-8 år som börjar prata med mig och säger att hans mamma kunde inte köra hem honom för hon sa ingen tid hon skulle hämta honom och han gick med typ inga kläder alls??

Så han ska gå hela vägen så tänkte jag bara aa men små barn brukar tycka långt inte är jätte långt lixom så jag frågar honom var han bor. Så säger han ett ställe vill inte skriva ut var och de e skitlångt ifrån Sjuntorp då där jag står med hästen :o så skulle jag svänga av och han förtsätta frammåt så fick jag så dåligt samvete så skyndade mig tillbaka så åkte jag och mamma och letade upp honom och körde hem honom.

Pratade även med mamman
och han hade tydligen varit på fotvbollsträning eller något och dom skulle inte vara klara förens halv nio sa hon att träningsledaren hade sagt så hon skulle ringa honom och prata med honom då.

Gud stackars liten alltså gick helt svartklädd i förstora gummistövlar och skulle typ gå nästan en mil eller något hem på en trafikerad väg utan några gatulampor och dom kör ju inte sakta där heller.. jaja de löste sig iallafall..

Men men, nu måste jag kila! Skriver iallafall sen när jag kommer hem hur de har gått men vet inte om de blir så jätte bra uppdatering idag då jag tänkte hitta på något med någon kompis, vi får se vad jag hinner!

erica sirviö-musta

Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport, foto och vardagsliv

Fin blogg och fin häst :D

Ha det bra!

2010-03-26 @ 18:23:57
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0