Gårdagens inköp :)

Igår var jag ju och handlade foder på brätte haga, eller a skulle handla foder men det fanns inte inne kommer in imorgon som tur va hade vi kvar så de räcker tills imorgon vad hade man gjort annars? haha. Kollar även alltid in själva affären när jag är där :) Den är rätt käck dom har lite blandat sortiment lite utav både det dyra och de lite billigare..

Provade lite vita tävlingsridbyxor då mina är hemskt jobbiga att ta på sig dock tycker jag dom är väligt snygga men men! Dom har blivit lite försmå plus att knäppningen är på sidan alltså på höften och jag klarar aldrig av att knäppa den själv på tävling och jag har problem med mina höfter så ibland får jag jätte ont i höften när jag använder dom :(

Iallafall så hittade jag ett par jag fastnade för dock bara ett par tillfälliga och ett par som kommer bli mina andrahands ridbyxor senare när jag har fått de jag egentligen vill ha! :D De var ett par roping ridbyxor med Swarovski stenar vid fickorna på sidan dom var också ganska låga i midjan och satt ganska snyggt. Dom sa också i affären att dom håller väldigt bra och är väldigt sköna! kostade endast 699:-


vad tycker ni, hiss eller diss?

erica sirviö-musta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0