Nu gör vi ett nytt försök! :)

Hej igen bloggen nu var det allt bra längesedan jag skrev här!

Som ni ser är ALLT raderat, jag orkade inte ha kvar det alls pga att de va en eller flera personer som hade kommenterat massa dumt ang mig och rolle och försökte sänka mig helt och som hellre såg att jag lämnade tillbaka honom till Linda hans ägare.. Men kära ni jag vet att ni någongång kommer läsa denna texten det kommer jag ALDRIG göra. :)

Jaa då till sak.. Jag tänkte faktiskt låta mig göra ett nytt försök på bloggandet kändes som att de va lite uppskattat av de som följde oss och ville väl, vad tycker ni om detta? ;) Det låter helt underbart tror jag.. hahah

Dock kommer nog faktiskt inte bloggen denna gången bara handla om hur jag har ridit för dagen och så utan också om kanske lite olika tips innom ridning om övningar och lite utrustning och prylar såklart! :)

Ska försöka att fixa designen också, tycker de e så grymt tråkigt med denna? hallå lixom! så allt ska ordnas, ska bara fixa med lite saker nu så åter kommer jag med ett inlägg hur jag och rolle har utvecklats tillsammans sen sist vi hördes så ni vet var vi ligger nu :)

xoxo
eerica sirviö-musta




Kommentarer
Postat av: madicken sirviö

synd det somm hände med dumma komentarer jag tycker att du äger på att rida hoppas att du mår bra



från:din kusin madicken

2010-03-19 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0