Ronaldo önskar sig..

Blivit mycket romaner nu, hoppas ni orkar läsa?

Alltså Rolle viskade i mitt öra här om dagen att han önskar sig två saker, ett Anna Scarpati schabrak och luva och ett Exclusiv Horse Wear tävlingstäcke med platta framtill..

Självklart ska han få detta men det får bli i ett sådant tillfälle då jag Erica har införskaffat sig mer pengar då jag inte riktigt har de just nu.. hahah


Någon utav dessa färger hade jag tänk mig, snygga va? men frågan är.. vilken hade han varit snyggast i? :D det är rosa kant på båda



Exklusive täcket hade jag självklart tänkt i Marinblå med alltingen gul blå kant till eller röd vit, vad hade varit snyggast tror ni? :)

I ett senare skede när de börjar närma sig meetings osv ska de självklart också införskaffas en boxgardin i samma färg och vem vet schabrak osv också?

herregud de e så mycket jag vill ha nu va borde egentligen skaffa mig en sponsor! hahah..
erica sirviö-musta

Kommentarer
Postat av: lind

Han har ett exlusive har ja inte skickat med de.O

2010-03-20 @ 14:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0