Stallet idag.

Ja som sagt, var tvungen att åka dit direkt idag och har varit upptagen efter det också tyvär därför blir uppdateringen så sen idag..

Men idag så longerade jag honom med "inspänning" eller vad ska man kalla det när man har grimskaft knyta på ryggen och tar dom mellan frambenen? ja de e en sorts inspänning iallafall :) Känner fortfarande att jag har ont i nacken så fick ta de lugnt idag igen, och han var sååå pigg och glad idag så söt var han!

påvägen upp till ridhuset så gick han o trippa och små busa lite, man såg på hela han hur glad han var :D Sen när vi var där borjade jag direkt med inspänningarna han gick lite spänt och han försökte småbocka lite men de gick ju inte med dom på så tog av han dom så han fick busa av sig lite har ju stått i två dagar nu och han sprang runt med öronen rakt fram och sedan i galoppen så började han bocka jätte mycket och gnägga hahaha som jag skrattade åt honom.. sedan efter buset var de back to work ;)

Han gick så fint och så jäkla bra han jobbade med hela kroppen gick lång och låg i både skritt trav och galopp, gjorde fina ökningar och lyssnade jätte bra på mig. Såg hela tiden att hans inner öra var riktat mot mig han var så uppmärksam hela tiden så himla duktig var han ♥ mycket stolt över pollen idag!


bilden är från början när jag typ precis hade fått honom ♥

erica sirviö-musta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0