träningen gick...

SKIT BRA :)

Jag har verkligen världens bästa ponny, fick ungefär bara kommentarer som skit bra hela tiden.. Men han var super pigg idag! haha, herregud även om jag bromsa fick vi in storhäst avstådet och han e endå c-ponny??? hahaha han KAN galoppera stort också ;)

Stod och kollade lite innan på storhästgruppen för de va jätte försenat.. Iallafall så var de en långsida med tre räcken och dom skulle ha in 3 tror de va 14m mella varje? och alltså de gick verkligen bara inte för vissa och sedan kommer jag och rolle och tar de sick sack bromsandes lite roligt faktiskt!

Men iallafall han va super fin, vi gör verkligen detta tillsammans nu, de känns så bra <3 känslan är verkligen underbar varje gång jag sitter på honom! Detta är nog bara för att vi är såpass sammanridna nu :)

Mamma filmade, men glömde filma i början så den blev väldigt kort hon stog o tjöta så fick på minna henne när vi hade hoppat en stund hahaha...

älskar dig <3
märkte att de inte riktigt funkade som de skulle på min dator hur är de för er?
om de inte funkar tryck HÄR för att komma till klippet.
erica sirivö-musta

Kommentarer
Postat av: linda rolles stolta ägare :b

FY FAN VAD BRA NI ÄR<3 som ni utvecklas som sagt tänk bara i januari trettonspelen så ostadiga ni var nu är ni ett team:D<3

2010-03-24 @ 23:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0