uteritten

det gick skit bra verkligen han är så fin min prins.. Alltså jag vet inte vad som har hänt han sparkade endast en liten bakut idag haha och då var de världens minsta menar jag då :P

Jag och moa galopperade typ hela tiden och jag hade så ont i benen och armarna i slutet utav ridturen för han var så jäkla pigg och stark ponnyn.. Men de va härligt att sitta på honom och känna att det inte var några problem alltså han gjorde ingenting.

Som många av er kanske inte vet har vi haft lite problem med uteritterna förr haha typ bocka stegra springa hemmåt hela tiden men ja som sagt ingenting idag.


Han var skit taggad och även om moas häst gjorde luftsprång och hoppade runt lite så fortsatte han, så gullig va han öronen spetsade och sprang järnet och jag hängde med haha fick inte stopp på kraken eller samlat han. De va bara full rulle som gällde hela tiden. Kunde iallafall jobba han lite mer mot slutet och när vi travade av dom eller a så gick han så fint loss i båda sidor och sträckte ut ordentligt i traven underbara ponny!


precis innan jag tränsade honom :) fin han är va..


 

förresten tror ni kan va glada blir nog hemma kväll idag iallafall haha så UPPDATERING :D

erica sirviö-musta


Kommentarer
Postat av: Maja

Hjälp mig att välja ridhjälm!! :D

2010-03-26 @ 21:31:39
URL: http://horsiemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0