00.50

Nu är klockan mycket, kom in runt 23 tiden ifrån stallet men nu står rolle knoppat och glansig i stallet, allt är packat och klart inför imorgon! förutom hö och betfor men de fixar jag imorgon på morgonen ;)

Vi åker ca 07:30 imorgon på morgonen och klockan står på 05:50! så det är alldeles strax dax att sova :o haha, jaja jag är inte jätte taggad en på imorgon men det beror mycket på allt annat runt om. Men det kommer imorgon!

ska se om jag kommer på något mer att lägga in :) annars så hörs vi imorgon efter tävlingen med bilder och filmer :D

sover hos amanda ikväll har kameran här och har tagit lite kort idag men har tyvär inte kamerasladden med mig :( så de får ni imorgon!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och fokusera och tagga mig själv inför imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevliga ridvägar där runt om kring pyramiden men man får passa på så att inte tåget kommer när man är med hästen där under ;)

2010-05-04 @ 23:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0