ang. min uppdatering + bilder!

Som ni har märkt är min uppdatering inte så bra eller har varit bra på det senaste, men just nu har jag väldigt mycket i skolan att tänka på med nationella prov och vad jag ska söka för gymnasium nästa år. Har alltså inte hunnit blogga eller kommer heller inte hinna blogga förens nästa vecka på torsdag ungefär.. tyvär :(

tänkte köra en sissta uppdate här på bloggen med lite bilder från idag det låter bra va? :) sen kommer det uppdatering på torsdag kanske hinner kika in innan om jag hinner bestämma mig vad jag ska söka, usch mycket svårt detdär..

Idag testade jag att rida på ett nytt bett på tollen ett tredelat vanligt med parerstänger han gick sjukt bra på det mycket bättre en förväntat! så kul, ska rida lite till med det så får vi se om jag kanske fortsätter på det sen? :)

Markarbetade lite idag.. Började med att dressyra med lite bommar på backen han gick sjukt bra sedan hade vi satt upp ett brant kryss med en bom framför och en efter hindet han var jätte fin <3

här får ni lite bilder, vi hade fårskinnstema idag hahahaha :D



vissa bilder snyggare en den andra, haha han e så fin min tollebajs <3

hörs på torsdag om inte innan de :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

maffig han är! :D finfina bilder, jätteroligt!! :D

2010-05-09 @ 15:32:32
Postat av: Anonym

sötponnyn :)

2010-05-09 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0