ang. min uppdatering.

hej bloggen, nu var det längesedan, tänkte bara skriva lite här varför jag inte uppdaterar.

Jag har alltså världens bloggtorka och är bara allmänt opepp på bloggen överhuvudtaget.. Jag vet inte vad jag ska blogga om överhuvudtaget, visst kan jag skriva varjedag om hur det går osv här men egentligen hur kul är det att läsa?

Bloggen har stått ouppdaterad i två veckor snart va? och ja jag har faktiskt haft lite dåligt samvete över detta.. Men har inte orkat ta tag i detta förens nu och tänkte bara skriva att den kommer tyvär stå ouppdaterad i kanske en vecka till eller mer, jag vet faktiskt inte hur länge det kommer ta för mig att få tillbaka motivationen för den igen tyvär..

Tänkte bara säga att det går jätte bra med hästarna, tävlingen i nääs var inte riktigt min eller rolles bästa om man säger så skit tävling.. den lägger vi bakom oss och jag kommer aldrig åka tillbaka till nääs frivilligt igen. blä! Vad som hände eller resultat orkar jag inte skriva ut här, men om man är jätte nyfiken så finns det resultatlistor för dom som absolut måste veta, jag lovar ingenting att se men googla eller ngt så hittar ni dom säkerligen :)

Jag har även fått vatten i min lungsäck, fråga mig inte hur men jag går på ganska starka smärtstillande och anti-inflamatorisk'a medeciner, för när jag rider och anstränger mig får jag jätte ont i mina lungor och andningen blir helt cp.. så fick hoppa över helgens sveland cup final... :( hade jätte bra start men men, shit happens life goes on..

Blir tävling i ulricehamn i helgen istället på deras asgoa gräsbana! hoppar LB+5 & LA+5, helgen efter det är det Medelsvår debut för mig och rolle i uddevalla på deras gräsbana!

men jaja, som sagt jag har inte lagt ner bloggandet och kommer intre riktigt göra det en heller, jag kommer börja blogga igen jag lovar.. men ge det lite tid..



jag och rolle tvåa i LA Lilla edet 16/5.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är roligt oavsett vad du skriver ;) men det gäller ju att greja färdigt med allt annant man har att göra först :) så synd att du är sjuk, krya på dig :)

2010-06-01 @ 08:41:32
Postat av: nea

fin matchning! :)

2010-06-08 @ 22:55:20
URL: http://neakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu får du allt börja blogga igen ;D

2010-06-12 @ 17:44:08
Postat av: nathalie

var har du köpt det gröna scapa schabraket? =)

2010-09-24 @ 21:11:37
Postat av: Amanda

Fin blogg :)

2011-02-10 @ 18:57:27
URL: http://falsterboryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0