dagens praktik =)

Jag har helt enkelt inte orkat blogga förens nu, förlåt men jag är hur trött som helst :P

Tidig morgon idag sofia hämtade mig vid 7 och ja det blev lite ändrade planer med skåne jag åkte aldrig med ner för först var husnyckeln inlåst i huset haha så vi fick morgonfodra hästarna åkte och åt frukost på donken, sen hämtade vi nyckel utav hennes bror och då bestämde vi oss för att vi rider på förmiddagen så åker sofia ner själv så mockade jag och så innan jag slutade bara så jag skulle hinna med lilla rolle också =)

Idag fick jag rida "lilla" Olanda och Caletto =)
och ja lilla var ironi jag är typ lika lång som hennes ben HAHA, iallafall henne skrittade jag ut en bit o sen tillbaka med henne in i stallet.

Sen så red sofia Parco hingsten, skitsöt!

Efter det så fick jag hoppa Caletto, haha så jäkla rolig är han som en ponny och lite lik rolle att rida skit kul, hoppade lite bana o så en oxer på ca 130 och några räcken på ca 110 och en liten studs serie. Gud vad roligt det var, kom på han mer och mer i slutet haha han är nog lite utav en favorit men det är nog bara för att han är så ponnyaktig på något sett :D

jaja kolla in hennes hemsida, för att komma till den klicka HÄR

lovar att ni ska få lite bilder nästa vecka för idag var sissta dagen denna veckan hehe. =)

Kommentarer
Postat av: ida

Vad kul du verkar ha det, men kommer det bilder snart? tack för en intressant blogg :D

2010-05-22 @ 00:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0