funderingar funderingar..

funderar på att lägga av med bloggandet? :( har ingen motivation längre.. eller så väntar ja lite o ni får nöja er med dålig uppdatering tills jag får motivation... ni kan ju alltid tipsa om vad ni vill läsa om, ställa frågor osv hade varit kul..

uppdaterar lite ikväll iallafall så får ja se vad jag bestämmer mig för, imorgon är det tävling snart dax att dra sig till stallet och börja knoppa putsa o packa, skit taggad är jag!! :D

funderar på att ha roffetoffsar imorgon kanske? :) hmmmmmm mycket som ska bestämmas rolle vilar idag han går alltid bäst på tävling då, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh du får inte sluta och blogga är trist nu när du inte uppdaterar:( man vill ju veta allt om vad ni gör och tänker mm. :)

2010-05-15 @ 22:40:48
Postat av: louise

trist om du slutar är övertygad om att vi är många som vill läsa din blogg:)

2010-05-16 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0