Grynet



bilderna lånade ifrån linda svensson(hoppas de va ok)

Denna ponnyn ska jag och amanda ha i sommar och rida på vi ska sätta igång henne åt linda och ut och tävla lite avd. B hon är skit tuff liten ponny, kaxig som bare den men hur rolig som helst att rida :D sedan får vi se vart det leder... Mer säger jag inte ;)

Grynet är 6år tror jag? och ett B ponny ett sto som är efter tollen faktiskt, ja detta är "min" lilla ponnys dotter visst är dom lika på något sätt? ;)
Kan ju berätta det jag vet och det är att Rolle tjuvbetäckte en schettis och ut kom denna lilla ponny! kanske inte låter som världens bästa blandning men SOM hon kan hoppa :D ja sådan far sådan dotter :D haha visst kommer jag ha världens roligaste sommar jobb??? :D




Kommentarer
Postat av: linda

jaaa lilla grynet :b ni skulle sett henne när ja hämta henne XD 3 år och 105 ^^ faktum är att när hon var 4 så hoppa hon bättre än sin pappa ^^ sen har hon ju inte hoppat så mycke sedan dess men hoppa de kan hon :b

2010-05-19 @ 01:01:30
Postat av: Anonym

hihi, trodde faktisk först att det var rolle ;P supersöt iaf ;)

2010-05-19 @ 20:46:40
Postat av: alex

Fina lilla Grynis! :D

2010-05-20 @ 19:12:19
URL: http://dgsxela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0