hoppträning

Nu är jag hemma ifrån hoppträningen, så sjukt varmt var det verkligen det var 22 grader när vi började träna och 19 när jag åkte hem haha ja jag trodde jag skulle dö litehalvt ibland :P

Tollen var pigg som jag vet inte vad, har bytt foder på honom så det är väll de som har gett honom en extra kick haha :P

han var iallafall jätte fin förutom att han var lite stark emellanåt, hittade inte laddaren så kameran var inte med menmen,hoppade iallafall linjer, s båge och lite bana. Vet inte vad jag ska säga han funkar så bra nu, lille tollen.. :) Det var lixom nemas problemas ;) Avslutade på en bana som låg på LA-MSV höjd och det var inga problem med den  alls ;D

Har massor att berätta för er sedan men först ska jag äta, hörs sen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för foder? (a) :D

2010-05-20 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0