imorgon händer det mycket!

Imorgon på fredag ja då händer det mycket ! :D

sofia(min hopptränare och handledare för praktiken) är och hämtar hem en ponny idag så ska åka och rida den imorgon för första gången, alltså en ponny jag ska rida och tävla hon har köpt den som ett projekt till mig typ :D skit kul! Bild och mer info om den kommer imorgon, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Sedan så på kvällen kommer Grynet Rolle's dotter ;) Och även linda som stannar här över natten och hänger med till tävlingen som är på lördag :D jihoo vad kul!

På lördag är det alltså sissta omgången i DIV. 1, den går i nääs och jag ska hoppa LA förklass och LA lagklass individuellt en sålänge så får vi se om jag blir uttagen till laget eller inte :D

Det ska bli skitkul med alla nya hästar plus tävling på det, jag är så lycklig :D


Jag har även bestämt mig för när jag ska göra min debut i MSV B nu, har anmält och så så nu är det klart! Är faktiskt lite nervös:o men det är bara att ta ett hinder i taget sedan på banan, jag vet att han kan och jag kan vi är redo för detta det är vi =)
Debuten gör vi alltså på URF Juni hoppet den 13 juni, inte så långt kvar men kände att det passade bäst att ta den där de e ju så bra bana där och så!
Nu är jag där som jag önskade att vi skulle vara när jag hämtade hem lilla tollen för lite mer en 8 månader sedan, allt har verkligen gått fort och påvägen har vi lärt oss massor! Allt detta tack vare de bästa tränarna i världen! Johan lundgren och Sofia Björserud. Oerhört mycker är också tack vare allt stöd som är runt om och såklart hans ägare linda och mycket min mamma som alltid ställer upp =)


Ne nu måste jag städa mitt rum kommer inte hinna med denna dagen annars juu :P
see u later aligator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0