inne ifrån stallet nu..

Nu är jag inne ifrån stallet för en stund sedan har ätit och lite så sover hemma hos amanda ikväll =) är super taggad inför tävlingen imorgon!!! =)

Tollen fick roffetoffsar i manen för lite omväxling har ju haft knoppar varenda gång sen i mars nu ju :D han har ju dock fortfarande bara en halv man efter som att vintertäcket skavde av halva på honom men den börjar växa och det är posetivt längtar tills hela har växt ut haha..

Bestämde mig också för att ha mitt gröna scapa schabrak och luva i en klass + ett marinblått JW schabrak med guldkant  och luva till det :) 

bilder från gårdagens ridning + hur schabraken ser ut kommer snart :)

tack för de två fina kommentarerna ja fick på inlägget under också jätte kul att ni inte vill att ja slutar blogga och de e dom som gör så att jag vill fortsätta! mer kommentarer från er sida = mer uppdatering från min sida för de e ju trotts allt mycket roligare att uppdatera om man får kommentarer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0