inte hunnit blogga

som ni märker har jag inte hunnit blogga någonting sen i torsdags typ, för i torsdagskväll så var jag tvungen o plugga och så för jag hade nationella provet i matte i fredags så hann inte med datorn alls.. :( och igår var det jätte stressigt var tvungen att göra massa grejer o så och sen ut och va social med livet lite ;) men idag lovar jag att blogga mer!

Imorgon är det tävling i östadkulle LB & LB ska jag hoppa det är div. 1 igen så nu ska jag tagga massor för imorgon ska vi ta dom! det är utomhus denna gången och det blir också min och rolles första utomhus tävling tillsammans, spännande!

Nu ska jag packa lite grejer och så inför imorgon ska strax åka hem till amanda och stallet eller a :D

Hörs om en stund :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0