Resultat från lerk.

Måste börja med att säga att det har varit en väldigt lyckad dag idag för min del :D kom hem med två placeringar utav två möjliga så himla glad är jag, världens världens bästa tollen :D

LB Sveland Cup - Han var heelt cp på framhoppningen alltså han stog och bockade på stället och hoppade cp hopp och jag vet inte vad hahaha men inne på banan stog han emot lite han kändes lite "stoig" (även om han är valack) eller vad man ska säga och det resulterar i att han galopperar Bponny steg typ och omhoppningen var inte så mycket svänga utan mer galoppera så ja världens bästa runda kan jag ju inte påstå att det blev men vi lyckades rida in på en 7:e plats tillslut iallafall :D duktig finis ponny!

LA bed. A:0/A - Mycket bättre här han strävade inte emot så mycket jätte fin på framhoppningen gjorde inget avancerat då jag inte ville trötta ut honom så joggade framhonom galopperade lite och sedan hoppade 5 skutt på räcke och oxer innan ja skulle in på banan. Väl inne på banan va han skit fin vi fick inte riktigt till alla distanser kom lite i bott på några men det löste han galant och kan jag vara mer än supernöjd då vi gick nolla och kom 2:a? DESSUTOM var de våran tredie nolla nu så nu e vi kvalade MSV JIPPIE :D

har inte riktigt bestämt mig för när jag ska debutera om de blir 13 juni i Uddevalla eller 4 Juli i Ale-Jennylund eller om det blir i slutet av juli på räkanhoppet :P Sofia tyckte jag skulle köra bara för vi är lixom färdiga för det :D sååå ja vem vet? kanske blir MSV debut redan i nästa månad :D


bilder och filmer kommer imorgon då amanda har dom. =)


aldrig ska vi gå skiljda vägar du och jag!

Kommentarer
Postat av: stoltaste ponnyägaren

fy fan så jävla bra ni är<3

2010-05-16 @ 20:42:42
Postat av: denise

Grattis till tredje nollan i LA - grymt kul! :D

2010-05-16 @ 20:51:46
URL: http://denisericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni går verkligen från klarhet till klarhet. Du har en bra ponny och du rider bra. De kan ju inte bli annat än super och de ser vi ju nu:D

2010-05-16 @ 21:31:23
Postat av: Anonym

Grattis! :D

2010-05-17 @ 07:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0