Ronaldo♥

Skrev aldrig vad jag gjorde igår med tollen men jag longerade och masserade hela honom+stretcha(stavning!?) han var jätte fin och busig som vanligt men det är ju tollen vi pratar om ;)

Idag stog det lugn trimmning på schemat för imorgon har vi hoppträning för sofia :)

Han gick skit bra verkligen, han är verkligen det bästa som finns min lilla prins! Jag red typ lite volt och tränade på att gå spikrakt på rakt spår haha det är faktiskt det svåraste som finns att gå på raktspår rakt, ngn mer en jag som tycker det? haha låter ju sjukt, när man va liten va det de lättaste men när man kräver lite osv osv haha ja ni som kan rida förstår vad jag menar ;)

Just det ja, när jag hade ridit en stund så börjar jag tänka efter för när jag började kändes det verkligen som att jag hade glömt något och ja de hade jag det viktigaste också! såklart glömde jag hjälmen! :P TUR så är han så snäll tollen ;) asså man märker verkligen att jag är trött idag :P

tror även att jag är lite för övertrött för att skriva här menmen ;)

Imorgon är det som sagt hoppträning ska försöka hitta kameraladdaren för mitt rum ser ut som ett bombnedslag just nu, inte lätt när man inte hinner städa hah! om jag hittar den blir det film iallafall :D


minns inte när denna bilden är tagen exakt men de va någon gång förra veckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0