svar på 2 kommentarer.

Har varit lite seg på att svara på kommentarer tycker jag men nu kommer det två som jag har planerat att svara på länge :P



Svar: Ja jag har ju bytt foder på Rolle och det var ingen speciell anledning utan att jag var tvungen, jag kom på lite sent att jag hade lite foder kvar så mamma skulle åka och köpa jag hade bara så det räckte för 1 och ½ dag till, men när mamma ringde och frågade om de hade något kvar så säger dom att det precis hade varit en där och köpt upp alla säckar de hade och att det inte skulle komma in något nytt förens nästa vecka!? Då fick jag panik för det är ingen annan affär runt här som säljer hippo så vitt jag vet och sett... så mamma åkte dit och köpte ett ungefärligt lika dant foder fast i pelletsform, känns även som att det är mer energi i detta för han har blivit mycket piggare utav detta en det andra haha, men han funkar skit bra på det och kommer att fortsätta med det.. :)

Det heter iallafall Hippo pro Champ




detta handlar om min gamla ponny earls grey kolla tillbaka i arkivet så kan ni också läsa om honom :)

Svar: Jag äger fortfarande Grållen just nu, men vi skrev i kontraktet med dom som har honom på foder nu ett litet avtal att de får köpa ut honom för en speciell summa den dagen då jag fyller 18 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ciao :) hur gick det i div 1, sista omgången nu då? ::):)

2010-05-23 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0